Στην ελληνική αγορά διατίθεται το πολυτελές και μεγάλο SUV της Volkswagen, το Touareg. Ειδικότερα, στην χώρα μας προσφέρεται σε πρώτη φάση με τον τρίλιτρο V6 πετρελαιοκινητήρα, είτε με 231 ίππους είτε με 286 ίππους, με τις τιμές να ξεκινούν από τα 77.000 ευρώ.

Το νέο μοντέλο, που αποτελεί την ναυαρχίδα της μάρκας, κερδίζει τις εντυπώσεις, τόσο με τα πρωτοποριακά συστήματα υποβοήθησης όσο και με το τεράστιο επίπεδο συνδεσιμότητας. Ταυτόχρονα, το νέο μοντέλο βρίθει σε άνεση ενώ παραμένει ένα «μάχιμο» τετρακίνητο «όπλο» , έτοιμο να «καταπιεί» τις δύσκολες, εκτός δρόμου διαδρομές. Στο τελευταίο σύμμαχος του νέου μοντέλου η κορυφαία τετρακίνηση 4Motion.

Οι πελάτες μπορούν να το αποκτήσουν είτε με κινητήρες πετρελαίου V6 είτε με βενζίνης V6, με τετραδιεύθυνση και προαιρετική αερανάρτηση. Το νέο μοντέλο πατάει σε ένα πλατφόρμα, την MLB στην οποία βασίζονται τα μεσαία και μεγαλύτερα μοντέλα. Σαφώς, στο νέο μοντέλο δεν περνάει απαρατήρητη η εμφάνιση του, όπου το Touareg διαθέτει εμβληματικό design που «κόβει την ανάσα» από όποια πλευρά και αν το αντικρύσεις.

Νέο είναι και το εσωτερικό του, που ανάγει την πολυτέλεια με την τεχνολογία. Ξεχωρίζει το καινούργιο Innovision Cockpit, ένας συνδυασμός πλήρως ψηφιακού πίνακα οργάνων (οθόνη 12΄΄) με το κορυφαίο σύστημα infotainment Discover Premium (οθόνη 15΄΄), το οποίο προσφέρει όλες τις λειτουργίες πληροφόρησης, επικοινωνίας και χειρισμού, καταργώντας ουσιαστικά τα συμβατικά πλήκτρα και τους διακόπτες.

Με το Innovision Cockpit ο οδηγός του νέου Touareg, ελέγχει και χειρίζεται τα πάντα διαισθητικά, έχοντας ταυτόχρονα απεριόριστες δυνατότητες εξατομίκευσης. Και στον τομέα των συστημάτων υποβοήθησης, το μεγάλο SUV διαθέτει τα πάντα.

Ξεχωρίζει, μεταξύ άλλων, το ‘Night Vision’ (που αναγνωρίζει με τη βοήθεια θερμικής κάμερας, ανθρώπους ή ζώα στο σκοτάδι), το σύστημα υποβοήθησης ελέγχου εμπρός διασταυρούμενης κυκλοφορίας ‘Intersection Assist’ (αναγνωρίζει οχήματα που διασταυρώνονται στην πορεία του Touareg), ενώ νέου τύπου είναι οι προβολείς ‘IQ.Light – LED matrix’ (με ενεργό έλεγχο, εναλλαγή μεγάλης-μεσαίας σκάλας με τη βοήθεια κάμερας), καθώς και την οθόνη ‘Head-up Display’ με προβολή των πληροφοριών οδήγησης στο παρμπρίζ.